Forum Terierkowo Strona Główna
Home - FAQ - Szukaj - Użytkownicy - Grupy - Galerie - Rejestracja - Profil - Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości - Zaloguj
FARMA NA FEJSBUKU :-)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 32, 33, 34  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Terierkowo Strona Główna -> Kawiarenka / Kącik zainteresowań
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
coztego
Gość





PostWysłany: Śro 19:43, 22 Wrz 2010    Temat postu:

Hania, gzie ta kura od Ciebie?
Powrót do góry
zadziorny
Administrator


Dołączył: 14 Lut 2007
Posty: 39489
Przeczytał: 6 tematów

Skąd: Rybnik

PostWysłany: Śro 19:43, 22 Wrz 2010    Temat postu:

coztego napisał:
Hanik napisał:

Albo zapraszasz na farmę niżej pośród znajomych na fejsbuku klikając
Select friends to add as your neighbors...

Pozapraszałam, ale nikt się nie chce ze mną kolegować Laughing

Bo ty taka nieużyta jesteś
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hanik
Gość





PostWysłany: Śro 19:44, 22 Wrz 2010    Temat postu:

jovanna napisał:
Hania a dostalas delivery od kogos ? W nich masz materialy do rozbudowy... I dodaj sobie wiecej sasiadow Very Happy bo bez tego to ni chu chu


A ilu muszę mieć sąsiadów żeby kurnik rozbudować. Tam jak kliknę w kurnik to się pokazuje expand. Klikam w to i każe mi znależć 10 sąsiadow co w to klikną. Potem to gdzieś spadnie na stronie głownej i na tych kliknięciach się kończy... Jak chcę od nowa to tamto się anuluje. Do doopy taka robota.
Mój kurnik nie wola o materiały do rozbudowy tylko o osoby klikające... a wiadomo,ż e na sronie głownej jedni klikną a inni nie...
Mam 17 sąsiadow obecnie...
Powrót do góry
jovanna
Weteran


Dołączył: 14 Lut 2007
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Śro 19:51, 22 Wrz 2010    Temat postu:

malo Wink zrob sobie z 50 sasiadow Wink bedzie akurat.
Bo Hania robisz blad nic nie anuluj tak sie nigdy rozbudowy nie robi, klikasz expand dajesz na glowna i czekasz prosisz o poklikanie znajomych masz ich gg skype nasz tu temat i masz fb czat , w sumie musisz miec 20 klikniec bo raz 10 i druga rozbudowa 10... Tak do dziala... NIGDY NIE ANULUJ ROZBUDOWY !....
Materialy budowalne takie jak kocyk sa potrzebne do rozbudowy zlobka. A kurnik i stodole rozbudowuje sie przez klikanie twoich sasiadow...
Daj znowu rozbudowe a potem wez linka i tu go wstaw. Nie umiesz to ja to zrobie.... Tylko zacznij ta rozbudowe Very Happy.... Zawsze mozna linka zrobic i przeniesc wyzej po paru godzinach i zawsze ktos kliknie, ale ze masz malo sasiadow a mozna klikac raz na 24h to to troche potrwa...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hanik
Gość





PostWysłany: Śro 19:53, 22 Wrz 2010    Temat postu:

jovanna napisał:
Haniu kurna wlazlas mi na farme i se kliklas w kocyk tam po lewej stronie na dole Razz


Widocznie 10 sąsiadow też klikneło w Twój kocyk, bo uznało,ż e jest potrzebny...
Ok od dziś nie wchodzę na Twoią farmę i w nic nie klikam, żeby Cię nie denerwować...
Ja akurat mam to szczęście, że dostaję od moich sąsiadow to co potrzebuję ( z wyjątkiem cegły zamiast karmy Twisted Evil . U mnie są gwożdzie i deski przeważnie albo inne potrzebne rzeczy. Więc proszę was moi sąsiedzi klikajcie jak mnie odwiedzacie.


Cosia zaraz zrobię zrzut i Ci pokażę gdzie szukać...
Powrót do góry
Hanik
Gość





PostWysłany: Śro 20:00, 22 Wrz 2010    Temat postu:

coztego napisał:
Hania, gdzie ta kura od Ciebie?


Cosia Jednym ze sposobów jest wejście na stronę główną fejsbuka i z boku masz aktualne zaproszenia. Te z ikonką kukurydzy są z farm ville. Klikasz tam akceptujesz prezenty i powinny się pojawić w grze na dole gdzie jest ikonka takiego niebieskiego prezencika. I tam je sobie bierzesz do gry

Tutaj jest zdięcie strony głównej z zaznaczeniem na czerwono gdzie widać te zaproszenia

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
jovanna
Weteran


Dołączył: 14 Lut 2007
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Śro 20:03, 22 Wrz 2010    Temat postu:

a to ze ludzie mi klikaja bo wina farmy ze pokazuje ze ja to potrzebuje a guzik prawda bo rozbudowalam swoj zlobeczek i nic mi nie trzeba.
Haniu zacznij rozbudowe kurnika raz jeszcze to ci klikne i linka zrobie chociaz moge wam wyjasnic jak takiego linka sie robi zeby dac to wyzej na tablicy np po paru godzinach.
Robi sie to tak jak juz poslesz rozbudowe na swoja tablice i glowna FB to klikasz w obrazek i wybierasz w Firefoxie -->kopiuj adres odnosnika, w IE--> wlasciwosci. Kopiujecie link i wklejacie to w okienko w ktorym mozecie pisac na swojej tablicy ale np najpierw piszecie "prosze o klikanie" , "klik klik", jak macie zagranicznych sasiadow to "click click please help me"...
wstawiacie po spacji link ktory skopiowaliscie i zawsze ktos kliknie bo nie kazdy sledzi twoja tablice ludzie sledza strone glowna FB a tam jest duzo informacji w zaleznosci ile kto ma sasiadow i w ile gier gra i poprostu ta twoja rozbudowa moze zniknac z pola widzenia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hanik
Gość





PostWysłany: Śro 20:05, 22 Wrz 2010    Temat postu:

jovanna napisał:
malo Wink zrob sobie z 50 sasiadow Wink bedzie akurat.
Bo Hania robisz blad nic nie anuluj tak sie nigdy rozbudowy nie robi, klikasz expand dajesz na glowna i czekasz prosisz o poklikanie znajomych masz ich gg skype nasz tu temat i masz fb czat , w sumie musisz miec 20 klikniec bo raz 10 i druga rozbudowa 10... Tak do dziala... NIGDY NIE ANULUJ ROZBUDOWY !....
Materialy budowalne takie jak kocyk sa potrzebne do rozbudowy zlobka. A kurnik i stodole rozbudowuje sie przez klikanie twoich sasiadow...
Daj znowu rozbudowe a potem wez linka i tu go wstaw. Nie umiesz to ja to zrobie.... Tylko zacznij ta rozbudowe Very Happy.... Zawsze mozna linka zrobic i przeniesc wyzej po paru godzinach i zawsze ktos kliknie, ale ze masz malo sasiadow a mozna klikac raz na 24h to to troche potrwa...


Ale ja o tym dobrze wiem. już mam skończony żłóbek, chlewik, oborę... I kończę właśnie już ul. jeszcze dwa gwoździe chyba mi do ula brakuje. Jak kupię ziemię na rozszerzenie to postawię garaż na te traktory. Problem jest tylko z rozbudową kurnika bo trzeba klikać na głównej stronie a nie wszyscy to zauważają i tyle... Muszę prosić luda pojedyńczo przez czat... A znajomych na farmie chcę mieć znajomych a nie niewiadomo kogo. Dla mnie to przede wszyskim gra społecznościowa i to mnie cieszy,że jestem tam ze znajomymi a nie obcymi... Nawet za cenę rozbudowy nie będę na siłę nikogo dodawać...
Powrót do góry
Hanik
Gość





PostWysłany: Śro 20:07, 22 Wrz 2010    Temat postu:

jovanna napisał:
a
Haniu zacznij rozbudowe kurnika raz jeszcze to ci klikne i linka zrobie chociaz moge wam wyjasnic jak takiego linka sie robi zeby dac to wyzej na tablicy np po paru godzinach.
Robi sie to tak jak juz poslesz rozbudowe na swoja tablice i glowna FB to klikasz w obrazek i wybierasz w Firefoxie -->kopiuj adres odnosnika, w IE--> wlasciwosci. Kopiujecie link i wklejacie to w okienko w ktorym mozecie pisac na swojej tablicy ale np najpierw piszecie "prosze o klikanie" , "klik klik", jak macie zagranicznych sasiadow to "click click please help me"...
wstawiacie po spacji link ktory skopiowaliscie i zawsze ktos kliknie bo nie kazdy sledzi twoja tablice ludzie sledza strone glowna FB a tam jest duzo informacji w zaleznosci ile kto ma sasiadow i w ile gier gra i poprostu ta twoja rozbudowa moze zniknac z pola widzenia.


ja nie używam firefoxa tylko safari. W sumie mogłabym ale mniej lubię...
Kurnik już jest na głównej stronie Fritz już w niego klikneła, ale wrzucilam go wcześniej i nie napisalam klik klik


Ostatnio zmieniony przez Hanik dnia Śro 20:09, 22 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
jovanna
Weteran


Dołączył: 14 Lut 2007
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Śro 20:10, 22 Wrz 2010    Temat postu:

Ja tam mam ludzi z calego swiata i z paroma sobie od czasu do czasu lamanym angielskim pogadam Wink.... Poza tym poznalam fajne laski z Polski i tworzymy bardzo zgrana ekipe na wszelkie joby itp rzeczy. Jak ktoras nie moze to druga jej farme przypilnuje posieje zbierze zaora i zwierza nakarmi . Wink....
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jovanna
Weteran


Dołączył: 14 Lut 2007
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Śro 20:12, 22 Wrz 2010    Temat postu:

chce ktoras czarnego ponego ? szybko mowic bo mi dynda i musze go poslac Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hanik
Gość





PostWysłany: Śro 20:24, 22 Wrz 2010    Temat postu:

Ja nie już mam od cholery... Muszę zajrzeć ile..

Jeszcze mam pytanie. Dziś kupiłam stragan bo fejsbuk mi ciągle proponował kupno tego straganu. I teraz muszę spełnić jakieś warunki, żeby go otworzyć... jakieś kosze zbierać czy wysylać... Nie mam pojęcia o co chodzi.
W każdym razie coś z sąsiadami razem
Czy ktoś umie to wytłumaczyć?


Ostatnio zmieniony przez Hanik dnia Śro 20:25, 22 Wrz 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
jovanna
Weteran


Dołączył: 14 Lut 2007
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Śro 20:49, 22 Wrz 2010    Temat postu:

nic nie musisz Very Happy.... ale generalnie siejesz zbierasz i to co zbierzesz tworzy buszele ktore wskakuja w ten stragan i wtedy mozesz te buszele dac na glowna a reszte zostawiasz sobie i jak np bedziesz znowu chciala zebrac posiana ta sama rosline powiedzmy truskawki przykladowo to chwile przed zebraniem wyciagasz sobie buszla ze straganu klikasz use... i on daje wiecej czegos kurcze nie pamietam czego ale dobrze jest to robic... Z czasem jak bedziesz miec crafting, to ci te buszele beda potrzebne do receptur bedziesz je lapala na glownej i ze swoich upraw...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hanik
Gość





PostWysłany: Śro 21:07, 22 Wrz 2010    Temat postu:

No właśnie nie rozumiem tego

Jak kliknę w zajrzyj do środka to mam takie okno

[link widoczny dla zalogowanych]

jak kliknę w tym oknie w get bushels to pojawia mi się takie okno

[link widoczny dla zalogowanych]

jak kliknę w jakiś koszyk np orzechy to pojawia mi się takie

[link widoczny dla zalogowanych]

A jak kliknę z boku np tam gdzie jest paliwo to mam coś takiego

[link widoczny dla zalogowanych]

I nie wiem co z tym robić ...
Powrót do góry
jovanna
Weteran


Dołączył: 14 Lut 2007
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Śro 21:38, 22 Wrz 2010    Temat postu:

Obrazek przedostani pokazuje ze weszlas do mojego marketu klikasz w niego otwiera sie wybierasz orzeszki mozna wziac 3 sztuki, kliknac i wychodzisz a co do ostatniego obrazka te rzeczy wymieniasz na paliwo klikasz w nie i one sie zamieniaja w paliwko ktorego ci wciaz brak Very Happy... trzeba klikac nie bac sie tylko klikac... jak nie klikniesz to nie dowiesz sie jak to dziala. Wink....
Ta gra jest intuicyjna trzeba robic click click we wszystko. A ja tak zaczynalam grac nie mialam sie kogo zapytac pierwszy miesiac po omacku poruszalam sie na farmie. A potem jak poznalam ludzi to bylo mi duzo latwiej w to grac Wink....
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Terierkowo Strona Główna -> Kawiarenka / Kącik zainteresowań Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 32, 33, 34  Następny
Strona 7 z 34

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
Appalachia Theme © 2002 Droshi's Island