Forum Terierkowo Strona Główna
Home - FAQ - Szukaj - Użytkownicy - Grupy - Galerie - Rejestracja - Profil - Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości - Zaloguj
Syberyjski stoliczek Zach i Lorda Ludviga
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 32, 33, 34  Następny

ela

Dołączył: 16 Lut 2007

Skąd: Kłodzko

PostWysłany: Sob 10:01, 15 Wrz 2007    Temat postu:

no niestety na to wygląda i ciężką kasę klepią na tym.... Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Ziomalka

Dołączył: 03 Mar 2007

Skąd: Silesia

PostWysłany: Sob 11:17, 15 Wrz 2007    Temat postu:

Zach- niesamowita relacja i ekstremalne przeżycia.

( moja córa już na Krymie, wczoraj miałam wieści z Symferopola, a dziś czekam na następne... o już są - piją kawę, którą same zaparzyły w przyklasztornej kuchni, w górach, w najstarszym ormiańskim klasztorze na Krymie Very Happy )

PostWysłany: Sob 11:33, 15 Wrz 2007    Temat postu:

Flaire napisał:
zach napisał:
ja miałam mały wypadek z kręgosłupem. No i było kiepsko. Na szczęście na miejscu był kręglarz, który mnie poskładał.
No nie, no! Nie zbywaj nas tak! Napisz, co sobie zrobiłaś i jak Cię Pan Kręglarz poskładał... Poczekaj, zgadnę - polał Cię wódką, popatrzył i stwierdził, że... Wink

O tym jak się to stało naprawdę nie ma co pisać. Natomiast mogę napisać ciut więcej o Kręglarzu, który okazał się być super. Ja jako pacjent jestem bardzo ciężkim przypadkiem Embarassed Jeżeli coś mi się poważnego przytrafi to proszę by mnie zostawić w spokoju i generalnie odmawiam wszelkiej współpracy. Tu było tak samo- przy tym okropnym bólu po prostu położyłam się na podłodze i mówiłam, że mają mnie wszyscy zostawić, a ja tu będę sobie leżeć i czekać aż przejdzie. No i wtedy wezwano tego kręglarza- no i co tu dużo mówić bardzo dobitnie tłumaczyłam, że nie chce żadnej pomocy. Mimo to udało się mnie jakoś przekonać i Kręglarz zabrał się do pracy. Sprawdził cały kręgosłup, odprawił jakieś czary. A później kazał oddychać i zaczął przestawiać mi kręgi. Myślałam, że umrę jak on mi po kolei każdy odcinek kręgosłupa naciskał a to tylko tak robiło trrrrrrrr

Ale co trzeba oddać to postawił mnie na nogi. Co prawda dalej bolało, ale mogłam się ruszać! Przełożyłam się więc na łóżko, natarli mnie Bengayem, opatulili i tak sobie dogrywałam. Po kilku godzinach, w środku nocy- stwierdziłam, że nie ma że boli czas na spacer! To był jasny znak- że będę żyła! Very Happy

Redford napisał:
Here some photos from our trainings,I can lay out more!

Photos are super!!! You look together with Redford wonderful!

Magnitudo napisał:
To w Rosji walki psów są dozwolone Shocked Shocked Shocked NieOK NieOK NieOK

Tak są legalne i z tego co zaobserwowałam np. na Syberii to bardzo bardzo popularne Sad

Ziomalka napisał:

Ale super! Zobaczysz wszystko będzie dobrze i ani się obejrzysz córa wróci szczęśliwa z całym bagażem niesamowitych wspomnień!
Borsaf

PostWysłany: Sob 12:19, 15 Wrz 2007    Temat postu:

Zach kręgarz Ci poprostu wstawił kręgi na prawidlowe miejsce....troszkę za mloda jestes na takie "cuda"...sprawdź, czy nie masz nadczynności tarczycy..ona w młodym wieku powoduje odwapnienie kosci i objawy do osteoporozy podobne... Zanim tego sie gdzies doczytałam to lekceważyłam swoja tarczycę bo poza wolem nic mi nie dolegalo, a i tak to wole bylo niezbyt wielki. Byli inni, były inne priorytety i zaniedbałam.
Tez jestem pasqdny pacjent...dopóki mogę chodzic i sprzatać, do lekarza i na badanie nie pojdę Evil or Very Mad Goopia, ale ten typ tak ma.
Okazalo sie, ze mam duuuże zmiany w kręgoslupie i musze nauczyc sie z tym zyc i koniec! A życie jest piekne....wiec mlodzież przestrzegam.
Anisha

Skąd: Gdynia

PostWysłany: Sob 13:04, 15 Wrz 2007    Temat postu:

Zach - co tu dużo gadać, relacja rewelacja!!! Super się spisaliście, naprawdę! Brawo Brawo Brawo
aga_ostaszewska

PostWysłany: Sob 13:18, 15 Wrz 2007    Temat postu:

Cóż mogę napisać...
... chapeau bas!

Asia: Brawo! Ogromny szacunek i podziw dla Ciebie i Ludwińskiego!
Gosia_i_Luka

Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Sob 13:28, 15 Wrz 2007    Temat postu:

Zach jak się nie "skontuzjuje" to nawet nie wie, że gdzieś wyjechała. Very Happy
alfiki

Dołączył: 07 Kwi 2007

Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Sob 16:36, 15 Wrz 2007    Temat postu:

ZachMożnaby z tego nakręcić pokazowy filmik jak to psy z właścicielem pracują. Na pewno mnóstwo ciekawskich by było. Super !!!
rita

Dołączył: 14 Lut 2007

Skąd: LODZ

PostWysłany: Sob 18:17, 15 Wrz 2007    Temat postu:

Zach,Ludwik jestescie wielcy,ogromne dzieki za relacje

PostWysłany: Sob 18:46, 15 Wrz 2007    Temat postu:

Borsaf napisał:

No niestety też tak uważam.. Na razie muszę wziąć się za badania- w pierwszej kolejności na pewno prześwietlenie- ten kręglarz mi koniecznie radził. Powiedział, że w jednym miejscu wyczuwa u mnie zmiany, ale nic więcej nie powie, bo rentgena w oczach nie ma..

Niestety to jest urok mojego trybu życia- z resztą za chwile będzie co się działo następnego dnia- i o tym jak znów wylądowałam.. u Kręglarza.

Gosia_i_Luka napisał:

No ba! Very Happy - w sumie to chyba nie powód do radości Neutral

Dzięki za miłe słowa- za chwilę kolejny dzień Very Happy Very Happy Very Happy

PostWysłany: Sob 19:50, 15 Wrz 2007    Temat postu:

Dzień Czternasty - to już drugi Tydzień..

Tego dnia od rana realizowao się założenie drużynowe. Na punkcie startowym dostawało się wspórzędne punktu, do którego trzeba było trafić przy pomocy GPSa. Dla nas to było troszku nie fajne, bo w trakcie okazało się, że nasze działają w innym systemie. W końcu ustawiliśmy nowe parametry w naszych odbiornikach i ruszyliśmy na poszukiwania punktu. Przedzieraliśmy się przez puszczę, po górach i dolinach. Przy każdym nowym punkcie czekały nas współrzędne punktu kolejnego. W końcu doszliśmy do wąwozu przez który mieliśmy się przeprawić. Trzeba było ustawić stanowiska do wysokościówki, rozpiąć liny- przeprawić siebie, psy, plecaki i ruszyć dalej. Ja już na tym etapie byłam ledwa z bólu, ale musiałam iść dalej- bo już i tak brakowało nam Oli, która ze względu na Oposa nie uczestniczyła w ćwiczeniach.

Zabraliśmy się więc do pracy.

Psy cierpliwie czekały:

Sędziowie obserwowali:

Obserwowało nasz też coś takiego małego ciekawskiego:

Nasza ekipa w nastroju bojowym (tylko ja obolała..)

PostWysłany: Sob 19:59, 15 Wrz 2007    Temat postu:

Ruszyłam na drugą stronę i tu stała się katastrofa- kręgosłup znów wysiadł.. Na środku przeprawy myślałam, że umrę z bólu. Zebrałam się jednak w sobie, nie miałam wyjścia- musiałam wytrzymać.

Ruszyła przeprawa psów:

Ira

As

Ludwik

Terier jechał obładowany jak wielbłąd- mimo że to była jego pierwsza powietrzna przeprawa zachował totalny spokój.

coztego

PostWysłany: Sob 20:04, 15 Wrz 2007    Temat postu:

zach fajną masz minę na ostatnim zdjęci "Mój pieseczek wisi na sznurku Rolling Eyes " Wink
Flaire

Dołączył: 14 Lut 2007

PostWysłany: Sob 20:12, 15 Wrz 2007    Temat postu:

Oh, nie masz zdjęć Luwika wiszącego nad wąwozem? Smile

PostWysłany: Sob 20:16, 15 Wrz 2007    Temat postu:

Po przeprawie- straciliśmy kolejną osobę- Michał z Asem musiał zostać na miejscu jako zakładnik.

Już tylko w 3 osoby i 2 psy ruszyliśmy dalej. Biegliśmy dalej przez las tylko teraz było jeszcze więcej stromych zejść na dół i pod górę- co dla mojego kręgosłupa było super. Uroku dodawało to że przedzieraliśmy się przez super gęste maliny i gigantyczne paprocie.

W końcu doszliśmy do sektoru poszukiwań. Dziesięć hektarów porośniętych gęstą roślinnością. Ja już miałam szczerze dość i rzuciłam temat o wyborze dość ryzykownej taktyki, ale dającej szanse na szybki sukces- wiedziałam, że jak tylko dobrze nastawię teriera to damy radę. Jako asekuracja Michał z Irą mieli jednocześnie teren przeszukiwać według powszechnego, bezpiecznego systemu. Pomysł został przyjęty.

Generalnie pracuję nad tym by maksymalnie wyspokajać Ludwika zwłaszcza jeżeli chodzi o poszukiwania- i tak nie jest mi łatwo nad nim panować. Teraz jednak odważyłam się podkręcić potwora. Wystrzelił jak z procy! Teren zaczął czesać na pełnej prędkości, przy słabej widoczności miałam tylko sekundę kiedy przelatywał obok mnie by wskazywać mu dalszy kierunek pracy. Przy pełnej mojej koncentracji udawało się panować nad żywiołem. W pewnym momencie widziałam tylko jak daleko, daleko szorstki jeszcze zwiększa szybkość i już wiedziałam.. zatrzymałam się, wstrzymałam oddech i po chwili w ciszy rozległo się: HAU! HAU! HAU! HAU!

Mega radość! Z tym zadaniem też większość psów nie dało sobie rady- pozorant był zakopany pod ziemią Shocked tylko miał małą dziurkę do oddychania. Niektórzy szukali go w kilka psów nawet godzinę. Diabeł wcielony zwany Ludwikiem namierzył go w 7 minut!

Wracamy w chwale- byle szybciej do domku, gdzie padam..
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Terierkowo Strona Główna -> Podróże Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)