Forum Terierkowo Strona Główna
Home - FAQ - Szukaj - Użytkownicy - Grupy - Galerie - Rejestracja - Profil - Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości - Zaloguj
ISCWT - narodziny nowego ....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Terierkowo Strona Główna -> Szczeniaczkowo / Mioty Odchowane / Pozostałe teriery
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
magnitudo
Moderator


Dołączył: 20 Lut 2007
Posty: 13321
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 12:13, 27 Maj 2009    Temat postu:

BEN NEVIS napisał:

a ZAPACH PAKUJE w SLOICZKI typu twist po koncentracie pomidorowym i wysylam za zaliczeniem pocztowym Very Happy

ja proszę o dostawę do Czaplinka Wink Very Happy
szczyle całuśne a fotki mistrzostwo
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BEN NEVIS



Dołączył: 09 Paź 2007
Posty: 936
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 15:07, 27 Maj 2009    Temat postu:

Napweno wezme zapas rowniez na wlasny uzytek bede WACHAC zeby nei tesknic ..... Twisted Evil
Powrót do góry
Zobacz profil autora
goranik
Weteran


Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 4129
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Kielno :):):)

PostWysłany: Śro 15:37, 27 Maj 2009    Temat postu:

Kasia, cudne dzieci !!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zadziorny
Administrator


Dołączył: 14 Lut 2007
Posty: 37966
Przeczytał: 19 tematów

Skąd: Rybnik

PostWysłany: Śro 18:59, 27 Maj 2009    Temat postu:

BEN NEVIS napisał:
NO prosze spojrzec prosto w te oczka ? Przeciez to ANIOLKI no nie ?

Aniołki z rogami Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
utaap



Dołączył: 21 Lut 2007
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: UK

PostWysłany: Śro 19:31, 27 Maj 2009    Temat postu:

BEN NEVIS napisał:


No wlasnie zadziorny, ja juz na pszenicznym napisalam, ze to to dopiero slepia otworzylo a juz widac ze kombinuje, tak tymi galami zamiata Twisted Evil Laughing Laughing


Ostatnio zmieniony przez utaap dnia Śro 19:32, 27 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BEN NEVIS



Dołączył: 09 Paź 2007
Posty: 936
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 9:31, 29 Maj 2009    Temat postu:




raz dwa trzy mleko pijesz TY !!



DZIEKUJEMY WSZYTSKIM ZE NAS OGLADAJA !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bo
Weteran


Dołączył: 23 Lut 2007
Posty: 5150
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Ruda Śląska

PostWysłany: Pią 9:42, 29 Maj 2009    Temat postu:

Ale pyszne Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Borsaf
Gość





PostWysłany: Pią 10:33, 29 Maj 2009    Temat postu:

Ogladamy, oglądamy...szczeniaczki sa przecudne...niech sie zdrowo chowają i dobre domki znajdą Very Happy Zanim to nastąpi zdrowo da popalić Wam ta gromadka Very Happy
Powrót do góry
BEN NEVIS



Dołączył: 09 Paź 2007
Posty: 936
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 11:31, 29 Maj 2009    Temat postu:

Dziekujemy za Morze ZDROWKA słane dla naszych slicznosci .

One juz zaczynaja porzadnie warczec i szczekac .
Zaczynaja TAK NA NAS tak jakos hum i hab za nosa jesli do calowania sie zabieramy .
Ale juz sie przyzwyczajaja , ze te ciocie co wlaza do kojca to po to zeby calowac , wiec sie poddaja grzecznie pieszczota a potem postawione na ziemi znow warjuja jak dzikie .
I juz juz niedlugo nikt do kojca o zdrowyuch zmyslach nie wejdzie bo rosna te sliczne biale zabki oj rosna!!!


No wiekszosc juz ma oczekujace fantastyczne domki ,
jedna nawet REMONTUJE POD SZCZENIAKA inna osoba kupila samochod pod kolor psa..... choc widzac zapedy osemki , remont to my zrobimy ale po szczeniakach .

Szukamy jeszcze domku dla dwoch pieskow .

W ten Weekend stuknie im 4 tydzien wiec zobaczymy jak ich eksterierek sie przedstawia i sprobojemy zrobic im zdjecia w stojce . Narazie ogladam ich po glowach i powiem ze maja bardzo piekne GLOWY


Ostatnio zmieniony przez BEN NEVIS dnia Pią 11:36, 29 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zadziorny
Administrator


Dołączył: 14 Lut 2007
Posty: 37966
Przeczytał: 19 tematów

Skąd: Rybnik

PostWysłany: Pią 11:52, 29 Maj 2009    Temat postu:

No, to teraz się zacznie łobuzerka na całego Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BEN NEVIS



Dołączył: 09 Paź 2007
Posty: 936
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 14:36, 29 Maj 2009    Temat postu:

NA TA okazje zakupilam jzu stroj bramkarza hokejowego !!!!! Very Happy Very Happy Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jaśka
Zaangażowany


Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 2119
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Kołobrzeg

PostWysłany: Czw 22:18, 04 Cze 2009    Temat postu:

Widok apartamentu z lotu ptaka


Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jaśka
Zaangażowany


Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 2119
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Kołobrzeg

PostWysłany: Czw 22:18, 04 Cze 2009    Temat postu:











Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jaśka
Zaangażowany


Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 2119
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Kołobrzeg

PostWysłany: Czw 22:19, 04 Cze 2009    Temat postu:

ROZPOCZOL SIE NOWY OKRES w ZYCIU naszych BOHATEROW

dostaly do poogryzania po pieczonym indyczym serduszku ...
do tej pory bylismy bobaskami i tylko mleczko i serek


a teraz jestesmy juz duze psy !






Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jaśka
Zaangażowany


Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 2119
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Kołobrzeg

PostWysłany: Czw 22:21, 04 Cze 2009    Temat postu:

No to najedzone sobie pobiegamy PO POKOJU !






Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Terierkowo Strona Główna -> Szczeniaczkowo / Mioty Odchowane / Pozostałe teriery Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Następny
Strona 8 z 11

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
Appalachia Theme © 2002 Droshi's Island