Forum Terierkowo Strona Główna
Home - FAQ - Szukaj - Użytkownicy - Grupy - Galerie - Rejestracja - Profil - Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości - Zaloguj
Opole 2007
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 15, 16, 17, 18  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Terierkowo Strona Główna -> Wystawy / Archiwum wystaw / Wystawy 2007
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zebra
Weteran


Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 1271
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 19:17, 01 Maj 2007    Temat postu:

Aluzja- tak właśnie , ja to ta spokojna i zrównoważona Zebra Very Happy
Dla mnie też jest oczywiste że suka p.Kicińskiego powinna zostać zdyskwalifikowana, ale cóż, dla dodania parodii całej sytuacji dodam, że , jak zwykle pyskujacy właściciel Graciosy miał pretensje do mnie a nie do swojej agresywnej skąd-inąd suki, podobno podbiegałam do niego za blisko i to prowokowało jego sucz do ataku, ale kurka wodna -ja też tam przeciez byłam i wiem że kerraki mają temperament i nie od dziś mam kerraka, a wcześniej przed moją Qu miałam własnie taką zjadliwa Amę i naprawdę nigdy nie zdażyło mi się żeby na innego psa rzuciła mi się na ringu- poza nim to już różnie bywało, ale też nigdy nie dopuściłąm zeby byłą awantura między psami, więc wkurza mnie jeżeli ktoś zwala winę na mnie za niedopilnowanie włąsnego psa. Co do kerraków ogólnie, to mam nadzieję, ze nie jest takźle, zdażają się wyjątki jak widać, ale większośc jest jednak cywilizowana, moja mała coś tam buczała na Mieszka jak do nas przyszedł, ale to chodziło o sprawy damsko-męskie, jak widzieliśmy się większą grupą w Kielcach to też nie było żadnych problemów, poprostu należy na swojego psa zwracać uwagę, a przy terierowym temperamencie to już napewno Very Happy
A zdjęcia są super, bardzo poprosze taka relację z Łodzi, ma być kilka kerraczków i Czapla ma być, to bedzie was dopingować.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bos
Weteran


Dołączył: 15 Lut 2007
Posty: 6136
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wodzisław Sl

PostWysłany: Wto 19:21, 01 Maj 2007    Temat postu:

Very Happy ....Fidale MILION DOLAR BABY.....klasa otwarta



Very Happy nr.1217 CECILKA CECILY ADIA AVI



Very Happy nr 1221........TSUNAMI Poezja Ruchu



Very Happy .....i ....CECILKA





Very Happy .....i ...prawdziwe TSUNAMI.....że az psiura obok patrzy ze strachem




Very Happy ........w pełnym biegu....Razz



Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rita
Moderator


Dołączył: 14 Lut 2007
Posty: 3712
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: LODZ

PostWysłany: Wto 19:27, 01 Maj 2007    Temat postu:

Chłopaki dzieki,piekne foty i piesy.Tylko te wszystkie erdelki takie dziwne uszka maja.........oklapniete Very Happy Very Happy Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bos
Weteran


Dołączył: 15 Lut 2007
Posty: 6136
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wodzisław Sl

PostWysłany: Wto 19:43, 01 Maj 2007    Temat postu:

Very Happy ....no i już prawie kończę....



Very Happy .... PRIMUS



Very Happy SPRYCIARZ, MILION, PRIMUS



Very Happy ....SPRYCIARZ



Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bos
Weteran


Dołączył: 15 Lut 2007
Posty: 6136
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wodzisław Sl

PostWysłany: Wto 20:07, 01 Maj 2007    Temat postu:

Very Happy No i zwycięzca w pełnek krasie .......i pełnym błysku fleszy..... Wink






Very Happy ....gratulacje od Pani



Very Happy .....i całusy



Very Happy



Very Happy



Very Happy .....koniec.......THE END..... Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
aluzja
Weteran


Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 1352
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 20:17, 01 Maj 2007    Temat postu:

Serdeczne podziekowania za reportaz.Wielkie dzieki.Dzieki Wam ni emusze martwic sie o zdjecia i pamiatke.

Zeberko i Czaplo-przepraszam za pomylke...jak mowia Czesi "omluvam se".

No to ,zeby bylo mi (egoistka) milej:zwyciezca posredniej Dwight (CWC i res.CACIB) to pies po Saredon Silverado i ..ODRZE Aluzja (Napoleon -XENIA NONA Aluzja) czyli Primus to wujek (syn XENII) kurde albo jakie inne skoligacenie,,,
A zwyciezca otwartej BOSS to syn mojego NAPOLEONA:-)))))
Kurde to nawet mile:-))

Boss mala reklamacja;-) ukazales w pelnej krasie moj "bebenek"Smile)))
Bardzo podobaja mi sie zdjecia w ruchu.Primus jako wystawowy niecierpliwiec naprawde jest trudny do ufocenia.

Co do uszu.... na wystawie panowal upal i huk..malo ,ktory pies mial przyjemnosc trzymac uszy caly czas na bacznosc.
Generalnie ja zawsze marze o wystawie gdzie ring bedzie w mojej kuchni:-)))Gwarantuje top wystawianie sie..byle glowa w kierunku lodowki:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rita
Moderator


Dołączył: 14 Lut 2007
Posty: 3712
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: LODZ

PostWysłany: Wto 20:22, 01 Maj 2007    Temat postu:

aluzja napisał:


Co do uszu.... na wystawie panowal upal i huk..malo ,ktory pies mial przyjemnosc trzymac uszy caly czas na bacznosc.
Generalnie ja zawsze marze o wystawie gdzie ring bedzie w mojej kuchni:-)))Gwarantuje top wystawianie sie..byle glowa w kierunku lodowki:)

Aluzja z tymi uszkami to był zart Very Happy zajrzyj na galerie Parys to brzmi dumnie to zrozumiesz. Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Moriko



Dołączył: 18 Lut 2007
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Wto 20:31, 01 Maj 2007    Temat postu:

Wielki dzięki za wspaniałe zdjecia Very Happy Szczegolnie za erdelki Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Terry



Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 21:01, 01 Maj 2007    Temat postu:

aluzja napisał:

A zwyciezca otwartej BOSS to syn mojego NAPOLEONA:-)))))
Kurde to nawet mile:-))



Aluzja, musze przyznac , ze po Twoim Napoleonie to wyjatkowo udane psy (w koncu mam takiego jednego Very Happy ) i na wystawach sa mocna konkurencja dla innych. Mam nadzieje , ze tylko zadnyxh suczek w mojej okolicy po nim nie bedzie Wink Very Happy .
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Borsaf
Gość





PostWysłany: Wto 21:31, 01 Maj 2007    Temat postu:

Terry, Ty żyjesz! Odzywaj sie częściej prayer Na erdelkowym stoliczku pusto, niedlugo z Ritą będziemy blog pisać...
Lu niedlugo roczek konczy! Daj pare fotek synusia.
Powrót do góry
Terry



Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 22:10, 01 Maj 2007    Temat postu:

Borsaf zyje i nawet czesto czytam ale ja z tych niesmialych jestem ,wiec nigdy nie wiem co mam napisac Very Happy

Jedno musze sprostowac, Lu to dziewczyna nie synus, czyli moja Luska.Faza focenia u mnie juz dawno minela wiec nie mam zadnych zdjec Luski , no oprocz tych paru.





Powrót do góry
Zobacz profil autora
Borsaf
Gość





PostWysłany: Wto 22:35, 01 Maj 2007    Temat postu:

To ostatnie jest super! Widać jak sie dziewczyna dobrze dogaduje z dziecmi!
Powrót do góry
aluzja
Weteran


Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 1352
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 9:30, 02 Maj 2007    Temat postu:

e ja nie zaskoczylam z tymi uszami:-)Dajta spokoj temu Parysowi i jego radarom..on po prostu chce pracowac dla Amerykancow jak tarcza antyrakietowa:-))Dorosle lu Very Happy dzie a takie tepe:-))

Borsaf wreszcie Cie widze i ... stwierdzam,ze Ulenka jest bardzo dziewczeca i sliczna:-)I ma super karnacje az lekka zazdrosc bierze.

Terry :-)zalezy gdzie mieszkasz ale corki Napoleona sa tam hen hen:-) i synowie:-)) Osttanio w Berlinie wygral jego syn:-))

A ze dawala dzieci wybitne i pod wzgledem eksterieru jak i dysplazji to..zaczynaja juz szukac niektorzy dziury w calym.Jak dl amnie to tylko potwierdzenie stracha przed jego dziecmi.Im wiecej obgaduja tym wiecej sie boja:-))))
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zadziorny
Administrator


Dołączył: 14 Lut 2007
Posty: 39525
Przeczytał: 5 tematów

Skąd: Rybnik

PostWysłany: Śro 10:48, 02 Maj 2007    Temat postu:

To ja jeszcze kilka kerraków wstawię Rolling Eyes .

Suki klasa otwarta. DAISY LADY Vaksam. No pokaż ząbki:





Powrót do góry
Zobacz profil autora
zadziorny
Administrator


Dołączył: 14 Lut 2007
Posty: 39525
Przeczytał: 5 tematów

Skąd: Rybnik

PostWysłany: Śro 10:53, 02 Maj 2007    Temat postu:

Klasa championów. QEUUN Braudag tuż przed atakiem konkurentki:



I jej agresywna konkurencja Kerrydom COURT GRACIOSA:



I znów Queen:

Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Terierkowo Strona Główna -> Wystawy / Archiwum wystaw / Wystawy 2007 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 15, 16, 17, 18  Następny
Strona 16 z 18

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
Appalachia Theme © 2002 Droshi's Island