Forum Terierkowo Strona Główna
Home - FAQ - Szukaj - Użytkownicy - Grupy - Galerie - Rejestracja - Profil - Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości - Zaloguj
" Border Terrierka" znalazła juz własny domek
Idź do strony 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Terierkowo Strona Główna -> Teriery w potrzebie / Znalazły dom
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Benita
Weteran


Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 1330
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa/Dziekanów Nowy

PostWysłany: Śro 13:51, 02 Lip 2008    Temat postu: " Border Terrierka" znalazła juz własny domek

To ja znowu. Juz prawie rok temu umiesciłam apel o sunieczce z urody identyczny Border Terrier tylko w kłebie może miec ok. 45 cm. Dostałam znowu e-maila , ze sunia po kilkumiesięcznej adopcji trafiła do schroniska oddana jak przedmiot. Oto opis wolonatriuszki :

Historia Balbiny (Figi) jest smutna. W zeszłym roku sunieczka znalazła się w schronisku - z interwencji. W niedługim czasie sunieczka znalazła dom. Byliśmy szczęśliwi - nowy kochający domek, własne posłanie i tyle miłości..... Radość nie trwała jednak długo - po kilku miesiącach sunieczka została zwrócona do schroniska jak zwykły przedmiot - tłumaczeniem było to, że sunieczka nie dogadywała się z sunieczką, która tam już mieszkała - niby "kłóciły" się o miskę. Ile w tym prawdy - nie wiemy. Wiemy za to jedno - sunieczka jest prawdziwym skarbem. Jak się cieszy to całym swoim ciałkiem - cieszą się jej oczka, jej mordka, ogonkiem wywija i "tańczy" - trzeba ją zobaczyć, żeby wiedzieć o czym mówię. Sunia jest po sterylizacji. Dobrze by było gdyby trafiła do domu z ogrodem i najlepiej bez zwierząt - nie chcielibyśmy aby sytuacja się powtórzyła. Ma około3- 4 lat.


Znowu ponawiam mój apel : Może ktos mógłby sie włączyć również w poszukiwanie domku dla niej. Wiem, że tych psiaków w schronisku jest wiele , wiele cierpienia i złamanych serduszek..... Choć jedno uratowane bedzie rozświetlało nasze dusze . Dziekuje

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]http://images33.fotosik.pl/306/b722f400333013a6.jpg[/IMG][/URL]


Ostatnio zmieniony przez Benita dnia Śro 14:40, 09 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Foxy



Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 268
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob 1:06, 05 Lip 2008    Temat postu:

Rozumiem, że sunia jest w Warszawie?
Powklejam ogłoszenia, gdzie tylko mogę, tylko muszę mieć info, gdzie jest.
Jeszcze jakbyś mogła podać takie info jak: imię, nazwisko, nr telefonu?

Wkleiłam jej wątek na moje forum:
[link widoczny dla zalogowanych]

i tu:
[link widoczny dla zalogowanych]
i tu:
[link widoczny dla zalogowanych]
i tu:
[link widoczny dla zalogowanych]
i tu:
[link widoczny dla zalogowanych]
i tu:
[link widoczny dla zalogowanych]
i tu:
[link widoczny dla zalogowanych]

Jeszcze jutro ją powstawiam gdzieś, tymczasem już późna pora i trzeba iść spać Wink


Ostatnio zmieniony przez Foxy dnia Sob 1:41, 05 Lip 2008, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Benita
Weteran


Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 1330
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa/Dziekanów Nowy

PostWysłany: Pon 21:34, 07 Lip 2008    Temat postu:

Tak sunieczka jest w Warszawie na Paluchu. Dziękuję za pomoc i zaangazowanie. Podaje również kontakt wolontariuszki : Anna Pryga tel. 0793-438-521 lub 0792-438-521 i adres e-mailowy [link widoczny dla zalogowanych] Dziekuję jeszcze raz ! Very Happy

Ostatnio zmieniony przez Benita dnia Pią 11:44, 05 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Foxy



Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 268
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 1:21, 08 Lip 2008    Temat postu:

Ok, poogłaszam ją jutro Wink (tzn. w zasadzie to dziś Razz )
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Benita
Weteran


Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 1330
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa/Dziekanów Nowy

PostWysłany: Pon 15:40, 10 Lis 2008    Temat postu:

No niestetyu dostałam po dłuższym braku kontaktu z wolontariuszka, iż sunieczka dalej jest w schronisku i dzieje sie z nia coraz gorzej . Nie wita sie juz z taka radoscia jak wczesniej a i ostatnio próbowała agresywnie zreagowac na innego psa. Czy macie jakis pomysł ? Może ktoś z Was ma dobra reke w takich sprawach ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kingsize
Weteran


Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 11:16, 19 Lis 2008    Temat postu:

Ja dzialam troche w szukaniu psiakom domow. Sama mam "na glowie" mix rottki, ktora siedzi juz od wakacji w hotelu i nikt sie nia nie interesuje.

Najlepszym rozwiazaniem jest umieszczenie suczki w jakims tanim hoteliku i przeprowadzenie zbiorki pieniedzy na jej cel. W miedzyczasie trzeba jednak intensywnie szukac domu. Innym rozwiazaniem jest znalezienie domu tymczasowego, kogos kto ma warunki zeby przyjac do siebie na jakis czas psiaka.
Schronisko to tragedia dla psa, staje sie duszyczka jedna z bardzo wielu. Bardzo wiele psow zamyka sie w sobie i dostaje depresji, ze nie wspomne o braku milosci, opieki.

Benitko, a moze przeprowadzimy taka akcje wsrod borderowcow? Wierze, ze maja dobre serca i cos sie do malej dziewczynki dorzuca. Trzeba by sunie wykapac i wytrymowac, zrobic porzadne zdjecia i dobrze rozreklamowac gdzie sie da. Co Ty na to?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
magnitudo
Moderator


Dołączył: 20 Lut 2007
Posty: 13321
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 12:22, 19 Lis 2008    Temat postu:

wypielęgnowane, czyste psy mają większe szanse na dom, do tego ładna fotka Rolling Eyes jednak tym razem nie może się powtórzyć sytuacja z oddaniem psa bo to byłaby już dla niego tragedia Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Benita
Weteran


Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 1330
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa/Dziekanów Nowy

PostWysłany: Czw 15:58, 20 Lis 2008    Temat postu:

OK . Jestem gotowa to wszystko zoorganizowac. Z tym, że prosze Was o informacje na temat finansów. Rozesle informacje do Borderowców . Jak w Takim przypadku zbiera sie pieniadze ? Nie chciałabym by cos wygladało nie tak jak bym podała swoje konto i by wpływy były zatytułowane np. dla Border Terrierki. Oczywiscie raport finansowy przygotowałabym na podstawie pokwitowań lub zaswiadczeń od ludzi, którzy cos by chcieli za pomoc dla Figi ( nie wiem np. hotel) Nie wiem jak to się wszystko załatwia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Benita
Weteran


Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 1330
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa/Dziekanów Nowy

PostWysłany: Czw 16:08, 20 Lis 2008    Temat postu:

Kingsize napisał:
Ja dzialam troche w szukaniu psiakom domow. Sama mam "na glowie" mix rottki, ktora siedzi juz od wakacji w hotelu i nikt sie nia nie interesuje.

Najlepszym rozwiazaniem jest umieszczenie suczki w jakims tanim hoteliku i przeprowadzenie zbiorki pieniedzy na jej cel. W miedzyczasie trzeba jednak intensywnie szukac domu. Innym rozwiazaniem jest znalezienie domu tymczasowego, kogos kto ma warunki zeby przyjac do siebie na jakis czas psiaka.
Schronisko to tragedia dla psa, staje sie duszyczka jedna z bardzo wielu. Bardzo wiele psow zamyka sie w sobie i dostaje depresji, ze nie wspomne o braku milosci, opieki.

Benitko, a moze przeprowadzimy taka akcje wsrod borderowcow? Wierze, ze maja dobre serca i cos sie do malej dziewczynki dorzuca. Trzeba by sunie wykapac i wytrymowac, zrobic porzadne zdjecia i dobrze rozreklamowac gdzie sie da. Co Ty na to?


Bardzo chętnie tym sie zajme i skontaktuje z wolontariuszką, której tez lezy los Figi na sercu. Ale rzeczywiscie nalezy sie za to porzadnie wziąć, bo inaczej nic z tego nie bedzie. Mam prosbe Kingsize, czy znasz jakis hotelik do którego mozna byłoby sie zwrócic o jej umieszczenie ? Poza tym jak rozumiem nalezałoby ja z tego schroniska wyciagnać . Tez nie wiem jak to się robi. Prosze o pomoc i sugestie. Ja moge duzo zrobic , ale nie wiem jak. A od dzis zaczynam działać i rozpowiadac, że potzrebujemy pieniedzy na Fige.

Ja moge sie umówić z Karolinka , która trymuje psiaki i m.in nasze Bordery by sunieczka sie zajeła, a ja pokryje koszty. Bedzie przez karolinke swietnie wytrymowana i wykapana. Do tego zrobimy jej zdjecia w salonie. Ale jaka jest kolejnosc załatwiania tych spraw ? Chyba należałoby się skontaktowac ze schroniskiem o takiej akcji na rzecz Figi ?


Ostatnio zmieniony przez Benita dnia Czw 16:16, 20 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kingsize
Weteran


Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 9:16, 21 Lis 2008    Temat postu:

Zazwyczaj wyglada to tak:
1. Najpierw trzeba znalezc hotel, badz dom tymczasowy ktory ja przyjmie. W hotelu zazwyczaj wymagane jest, aby pies byl zaszczepiony na wscieklizne chociaz. (Nie wszystkie schroniska tego pilnuja)
2. Trzeba sunie wyadoptowac ze schroniska. Ktos musi po nia pojechac, podpisac umowe adopcyjna itp. Dowiem sie, jak jest na Paluchu gdyz niektore schroniska "odgrazaja" sie, ze moga sprawdzic warunki w jakich przebywa pies. Zatem gdyby okazalo sie wtedy, ze sunia mieszka w hotelu ktos moglby miec "ale". Moze wolontariuszka podpowie jak to u nich wyglada. W "naszym" Jozefowskim schronie dziewczyny dogadaly sie z dyrektorka i wyciagaja psy do hoteli, lecza, sterylizuja, szykuja i adoptuja do Danii. Dyrektorka dostaje za to kase, psy maja swietne domy i wszyscy sa szczesliwi.
3. Po wyadoptowaniu suni trzeba by ja wyszykowac, wykapac, wytrymowac, sprawdzic stan zdrowia, zrobic fotki i umiescic ja w hotelu lub DT.
No i czas ja reklamowac gdzie sie da.

Co do finansow, to chyba trzeba by przeliczyc ile miesiecznie kosztowalby jej pobyt w hotelu i zastanowic sie czy podolamy w sponsorowaniu jej. Trzeba chyba poczekac na jakis odzew od ludzi i wtedy podjac decyzje. Konto mozesz podac swoje, zazwyczaj publicznie podaje sie wszystkie wplywy (od kogo i ile)oraz rozliczenia (np. szczepienie-30zl, hotel 200 itp). Dziewczyny na Dogo zamieszczaja lub wysylaja sponsorom rachunki, faktury itp. zeby wszystko bylo jasne.
Ja nie jestem drobiazgowa Razz wiec mi nie musialabys nic wysylac Razz
Popytam dziewczyny gdzie mozna by ja umiescic, moze poleca jakis tani hotel.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Benita
Weteran


Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 1330
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa/Dziekanów Nowy

PostWysłany: Pią 10:33, 21 Lis 2008    Temat postu:

Dzieki, to ja czekam na jakis odzew. A ja teraz przez weekend podzwonie do Borderowców, bo to lepiej porozmawiać niż umiescic apel. Poza tym wczoraj wieczorem rozmawiałam z nowa właścicielka malutkiego Borderka, jest oczywiście gotowa równiez pomóc. Trymuje psiaki i ma własny salon ale daleko od Warszawy - pomiędzy Kaliszem i Wrocławiem. Równiez skontaktuje sie telefonicznie dzis z wolontariuszka. Bede zdawała relacje na bierząco.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kingsize
Weteran


Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 14:41, 24 Lis 2008    Temat postu:

Rozmawialam z dziewczyna ta od hoteliku w ktorym znajduje sie "moja" Melania, moglaby przyjac terierke. Cena to 20zl za dobe, ale platne za miesiac z gory. Ona jest weterynarzem, wiec pies ma opieke medyczna zapewniona. Melanii przyjmowala porod, usupiala maluchy, szczepia i odrobaczala ja.
Benita jest jakis odzew w sprawie pomocy finansowej dla suni?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Benita
Weteran


Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 1330
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa/Dziekanów Nowy

PostWysłany: Wto 11:36, 25 Lis 2008    Temat postu:

Kingsize napisał:
Rozmawialam z dziewczyna ta od hoteliku w ktorym znajduje sie "moja" Melania, moglaby przyjac terierke. Cena to 20zl za dobe, ale platne za miesiac z gory. Ona jest weterynarzem, wiec pies ma opieke medyczna zapewniona. Melanii przyjmowala porod, usupiala maluchy, szczepia i odrobaczala ja.
Benita jest jakis odzew w sprawie pomocy finansowej dla suni?


Dzięki za szybką , pozytywną informację. Bardzo sie cieszę, bo po rozmowie wczorajszej z wolontariuszką jestem załamana i nie można dłużej czekać. Suczka została przeniesiona do budy na koniec schroniska, za budynek geriatyczny, tam gdzie ludzie już nie chodzą. Została jednym słowem spisana na straty ! Stoi w błocie i jest coraz bardziej apatyczna.
Kingsize oczywiscie juz kilka osób zaoferowało pomoc finansową , ale to na razie kropla w morzu. Moja córka oddała swoje oszczednosci i myslałysmy o jakies akcji w szkole. Cos musimy wymysleć, bo 6 grudnia jest świeto szkoły to może nam sie uda postawić jakąś puszke z prośbą o pomoc dla Balbinki. Tzn. tak myslę, by jak najszybciej ja z Palucha wydostać , a potem zająć się jej wypilęgnowaniem i trymowaniem. Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Benita
Weteran


Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 1330
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa/Dziekanów Nowy

PostWysłany: Czw 12:16, 04 Gru 2008    Temat postu:

MAMY JUŻ ZAOFEROWANE 400 ZŁ DLA BALBINKI, KTÓRE BĘDA WPŁYWAŁY CO MIESIAC JAK BEDZIE TAKA POTRZEBA. SZUKAM TERAZ DLA NIEJ DOMKU LUB HOTELIKU !!! Very Happy Klacz

Ostatnio zmieniony przez Benita dnia Pią 11:34, 05 Gru 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Loca
Zaangażowany


Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 3045
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 21:20, 04 Gru 2008    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

to jest mapa pomocy dogomaniaków - zgłaszają się tam ludzie (dogomaniacy), którzy oferują różnorodną pomoc dla psów - warto spróbować Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Terierkowo Strona Główna -> Teriery w potrzebie / Znalazły dom Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Następny
Strona 1 z 11

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
Appalachia Theme © 2002 Droshi's Island