Forum Terierkowo Strona Główna
Home - FAQ - Szukaj - Użytkownicy - Grupy - Galerie - Rejestracja - Profil - Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości - Zaloguj
Boże Narodzenie- prezenty
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Terierkowo Strona Główna -> Dom i ogród / Dom
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czarna
Weteran


Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 12159
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 17:18, 04 Gru 2009    Temat postu:

No w te adopcje na odległość jakoś nie wierzę... Evil or Very Mad
Powrót do góry
Zobacz profil autora
magnitudo
Moderator


Dołączył: 20 Lut 2007
Posty: 13321
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 22:29, 08 Gru 2009    Temat postu:

dla tych, którzy mają większe laptopy [link widoczny dla zalogowanych] - pokrowce, torby i plecaki
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wind
Weteran


Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 4429
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 13:15, 12 Gru 2009    Temat postu:

Jak wiadomo, ksiazka wpasowana w gusta obdarowanego, to doskonaly prezent.
Ja polecic moge dwie pozycje, sadze ze prawie dla kazdego.

Obie Szymona Holowni (ktorego za inteligencje, blyskotliwosc i lekkosc piora doslownie uwielbiam Very Happy ): Tabletki z Krzyzykiem i Monopol na Zbawienie. Pierwsza "napoczelam" dzisiaj zazywajac jak autor przykazal 5 tabletek i czuje sie jakby zdrowsza w dreczacej mnie gonitwie zmyslow i liczenia odnozy aniolom Laughing
Druga pozycja, jako ze jest pieknie i niebanalnie wydana, napewno ucieszy nie tylko czytelnika z zamilowania, ale rowniez estete Very Happy Polecam!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wind
Weteran


Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 4429
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 15:04, 13 Lis 2011    Temat postu:

Moze warto odkurzyc wywatek aby potem w tlumie ludzi nie biegac za swiatecznymi prezentami Smile

Zapodam maly drobiazg, ktory mnie ostatnio urzekl Smile I pomyslec, ze calos zalezy od kreatywnosci darczyncy, a jesli dorzucimy do tego odrobine estetycznego wyczucia, manualnych zdolnosci i pomyslunku, moze byc oryginalnym prezentem pod choinke, o ktorym obdarowany z pewnoscia bedzie pamietal podczas dalszego "uzycia" prezentu z pyszna konsumpcja wlacznie Mr. Green

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wind
Weteran


Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 4429
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 15:21, 13 Lis 2011    Temat postu:








nice&delicious Mr. Green
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Czarna
Weteran


Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 12159
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 19:19, 18 Lis 2011    Temat postu:

A może by coś takiego... na Andrzejki jak znalazł Wink
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
FRITZ
Weteran


Dołączył: 23 Lut 2007
Posty: 1853
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 0:49, 19 Lis 2011    Temat postu:

Czarna napisał:
A może by coś takiego... na Andrzejki jak znalazł Wink
[link widoczny dla zalogowanych]

hihi moja 20 letnia take cos ma i na wieczorkach dziewczyńskich się bawią z kumpelami, zazwyczaj cytrynówka lub wiśniówka chodzi z tym RazzRazzRazz Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Czarna
Weteran


Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 12159
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 18:20, 04 Gru 2011    Temat postu:

No ile można mieć misi, może odmiana... [link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wind
Weteran


Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 4429
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 10:55, 25 Lis 2012    Temat postu:

Juz chyba czas? Myslicie? Kupujecie? A moze macie juz w szafach, skrzetnie zapakowane i ukryte przed domownikami? Rolling Eyes Mr. Green
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Talviszon
Administrator


Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 4153
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: spod Wrocławia

PostWysłany: Nie 13:17, 25 Lis 2012    Temat postu:

Wind napisał:
Juz chyba czas? Myslicie? Kupujecie? A moze macie juz w szafach, skrzetnie zapakowane i ukryte przed domownikami? Rolling Eyes Mr. Green


Ja jeszcze nic nie mam, ale mam pomysły, a to już coś Wink
Generalnie kopię po necie i szukam różnych produktów rękodzielniczych naszych lokalnych artystów Wink Rok temu rodzicom kupiłam zestaw ręcznie robionych, szkliwionych talerzyków i kubków z fajnym kocim motywem, bo oni kociarze...- bardzo im się podobały Smile W tym roku nie wiem, czy nie postawię m.in. na ceramikę bolesławiecką - generalnie moi rodzice mają małego hopla na punkcie oryginalnej ceramiki, więc mam w czym wybierać Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Terriermania
Administrator


Dołączył: 28 Lut 2007
Posty: 4610
Przeczytał: 2 tematy


PostWysłany: Nie 13:32, 25 Lis 2012    Temat postu:

Wind napisał:
Juz chyba czas? Myslicie? Kupujecie? A moze macie juz w szafach, skrzetnie zapakowane i ukryte przed domownikami? Rolling Eyes Mr. Green


ja juz mam Laughing chociaz dopiero wczoraj pisany był list do Mikołaja Kciuki

edit: literówka


Ostatnio zmieniony przez Terriermania dnia Nie 13:34, 25 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zadziorny
Administrator


Dołączył: 14 Lut 2007
Posty: 39489
Przeczytał: 6 tematów

Skąd: Rybnik

PostWysłany: Nie 13:38, 25 Lis 2012    Temat postu:

A ja nawet nie zacząłem o tym myśleć Hmmm
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wind
Weteran


Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 4429
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 14:57, 25 Lis 2012    Temat postu:

Ha! Wiedzialam, ze beda takie (bo nie tacy Laughing ) co juz mysla Smile

Terriermania jak rozumiem Ty tez pisalas, prawda? Mr. Green Bo to, ze Twoj Chlopiec, to pewne Mr. Green Zreszta w Jego przypadku, to Mikolaj powinien sie mocno postarac! To takie grzeczne Dziecko A Ty Kolezanko mylas raczki przed obiadkiem, nie bilas kolegow i nie gadals na zajeciach??? He??? Wink

Zair fajnie masz z prezentami dla Rodzicow Smile Ceramika to bardzo wdzieczny temat do zakupow Smile Mozna poszukac we wzorach nowych, albo pogrzebac w sklepach z perelkami z dawnych lat i kupic cos wyjatkowego Ach Jak cos upolujesz, to daj znac! Chetnie oblookam Smile

U nas tez natlok pomyslow Smile Natlok, bo kazdemu trzeba tak dopasowac, aby rzeczywiscie wywolalo radosc na buzi i w sercu Smile Hmmm ... i wciaz mysle, przeszukuje, wertuje ... Rolling Eyes
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Czarna
Weteran


Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 12159
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 16:22, 25 Lis 2012    Temat postu:

Ja na razie mam maleńki wstęp Wink

Ale u mnie w tym roku trudno coś zaplanować, raczej będę wszystko załatwiać na ostatnią chwilę Rolling Eyes
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Terriermania
Administrator


Dołączył: 28 Lut 2007
Posty: 4610
Przeczytał: 2 tematy


PostWysłany: Nie 16:48, 25 Lis 2012    Temat postu:

Wind napisał:


Terriermania jak rozumiem Ty tez pisalas, prawda? Mr. Green Bo to, ze Twoj Chlopiec, to pewne Mr. Green Zreszta w Jego przypadku, to Mikolaj powinien sie mocno postarac! To takie grzeczne Dziecko A Ty Kolezanko mylas raczki przed obiadkiem, nie bilas kolegow i nie gadals na zajeciach??? He??? Wink


W sumie pisałam oba listy Wink mój Mikołaj dostał zamówienie na perfumy i nową torebkę - worek Mr. Green a Mikołaj małego został poproszony o czarny pistolet i niebieski rower, oczywiście pod warunkiem, ze Szymon będzie grzeczny w przedszkolu, bp zdarza mu się rozpirzyć paniom zajęcia, bo nie chce siedzieć i lata po klasie Guy with axe więc nie przesadzałabym z grzecznościa w wydaniu mojego syna, w grupie jest indywidualistą przez ogromne I
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Terierkowo Strona Główna -> Dom i ogród / Dom Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 6 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
Appalachia Theme © 2002 Droshi's Island