Forum Terierkowo Strona Główna
Home - FAQ - Szukaj - Użytkownicy - Grupy - Galerie - Rejestracja - Profil - Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości - Zaloguj
Zgrubienie po szczepieniu
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Terierkowo Strona Główna -> Weterynaria
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gosia_i_Luka
Weteran


Dołączył: 15 Lut 2007
Posty: 2877
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pon 14:57, 05 Mar 2007    Temat postu: Zgrubienie po szczepieniu

Pewnie to normalne, ale pierwszy raz się z tym u białej spotkałam. Szczepiona była p-ko wściekliźnie i tym wszystkim innym choróbskom jakiś tydzień temu. Wczoraj odkryłam, że na szyi, tam gdzie dostała zastrzyk, ma podłużne zgrubienie. Mam się martwić, czy samo zniknie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
magnitudo
Moderator


Dołączył: 20 Lut 2007
Posty: 13321
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 15:02, 05 Mar 2007    Temat postu:

Po każdym zastrzyku może się coś takiego trafić, dlatego zaraz po iniekcji trzeba dobrze rozmasować. Teraz trzeba czasu, żeby gula się rozeszła.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gosia_i_Luka
Weteran


Dołączył: 15 Lut 2007
Posty: 2877
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pon 15:08, 05 Mar 2007    Temat postu:

Pytałam wetki i kazała nie masować. Wink
Ale dzięki, mam nadzieję, że szybko to to zniknie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Borsaf
Gość





PostWysłany: Śro 17:15, 07 Mar 2007    Temat postu:

Gosiu, już teraz masowanie to musztarda po obiedzie. Magnitudo pisała o masowaniu zaraz po zastrzyku. Teraz faktycznie odczekać, samo powinno zniknąć.
Powrót do góry
Gosia_i_Luka
Weteran


Dołączył: 15 Lut 2007
Posty: 2877
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Śro 19:31, 07 Mar 2007    Temat postu:

Ja wiem.
Pytałam wetki o masowanie zaraz po szczepieniu. Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sir Terri



Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 672
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 13:31, 12 Mar 2007    Temat postu:

Proszę się nie denerwować (ja się denerwowałem). Była to szczepienie p-wściekliźnie. Zgrubienie to po kilku dniach znikło. Jacek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gaja
zbanowany


Dołączył: 15 Sie 2011
Posty: 515
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 13:42, 26 Paź 2011
PRZENIESIONY
Śro 18:17, 26 Paź 2011    Temat postu: Odczyn po zastrzyku

Witam. Nie myślałam, że będę musiała wam o tym pisać i prosić o radę. Myślałam, że poradzę sobie z tym sama, ale niestety ...
Moja kochana Gaja ma straszne stwardnienia po zastrzykach!!! Wszędzie, gdzie dostała zastrzyk powstały guzki. Rozmasowywałam jej te miejsca, ale po kolejnej serii zastrzyków jest jeszcze gorzej guzek na guzku!!! Dostawała jakieś przeciwzapalne zastrzyki w okolicy poniżej lędźwi a powyżej słabizny. Wet powiedział, że niektóre psy maja tendencje do takich złogów... ??? !!! A ja wyczytałam, że takie miejsca po zastrzykach się otarbiają i magą następować w nich zmiany nowotworowe! Po co wet dawał jej zastrzyki w tym samym miejscu widząc co się dzieje po poprzednich??? Nie było jakiegoś innego leku np. doustnego lub dożylnego??? Co mam teraz robić z tymi miejscami? Dodam, że niektóre z nich są dla Gai lekko "tkliwe".
Może ktoś z was miał podobny problem, lub zna się na tym lepiej niż wet do którego trafiła moja sunia... Błagam pomóżcie!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
magnitudo
Moderator


Dołączył: 20 Lut 2007
Posty: 13321
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 13:50, 26 Paź 2011
PRZENIESIONY
Śro 18:17, 26 Paź 2011    Temat postu:

-po pierwsze zmień tytuł tematu, żeby trafili tu ludzie, którzy mają na ten temat coś do powiedzenia Wink
-takie przypadłości niestety się zdarzają, miałam kiedyś u Tamizy, specjalnie nie działałam i samo, po dłuższym czasie przeszło Cool
można stosować np. Mobilat tak jak u człowieka, przeczytaj ulotkę
-jeśli wiadomo, że pies ma takie skłonności to trzeba wolniutko podawać zastrzyk i zaraz po dłuuuuugo masować
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gaja
zbanowany


Dołączył: 15 Sie 2011
Posty: 515
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 14:01, 26 Paź 2011
PRZENIESIONY
Śro 18:17, 26 Paź 2011    Temat postu:

A gdzie mam umieścić ten temat? Myślałam, że tu będzie ok...
A jeśli chodzi o szybkość dawania zastrzyków, to wet dawał szybko i brutalnie!!! Pomimo, że Gaja zawsze stała bardzo spokojnie. On stwierdził, że musi robić to tak szybko, żeby pies się nie wyrwał... Tylko, że Gaja naprawdę daje sobie zrobić wszystko przy mnie. Jak jej mówię, że ma stać spokojnie u weta to tak stoi... Inaczej dawała zastrzyki jego asystentka ( technik wet. ) Powoli, długo i rozmasowała. Wtedy prawie nie było guzków. A co będzie jeśli one nie znikną??? To już dość długo jak je ma... Te pierwsze, to jakieś pół roku, a te drugie około trzech miesięcy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Borsaf
Gość





PostWysłany: Śro 14:16, 26 Paź 2011
PRZENIESIONY
Śro 18:17, 26 Paź 2011    Temat postu:

Gaja, spróbuj znaleźć w okolicy lekarza, który leczy homeopatycznie. Bardzo często są to pediatrzy. Porozmawiać i, jesli się zgodzi, to pokazać sunię.
To kontrowersyjne leczenie w sensie, ze zarzucają, ze to nie działa, że to tylko placebo. Jedno jest pewne - nie szkodzi, a własnie u zwierząt juz pomoglo wiec o placebo trudno tu mówić. Adresu konkretnego Ci nie napiszę bo nie znam ale popytaj znajomych.
Powrót do góry
Gaja
zbanowany


Dołączył: 15 Sie 2011
Posty: 515
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 14:27, 26 Paź 2011
PRZENIESIONY
Śro 18:17, 26 Paź 2011    Temat postu:

Dzięki... Ja już pytałam znajomych "ludzkich" lekarzy i jak to widzieli, to kręcili głową ze zdziwienia, jak można dać tak zastrzyk żeby został taki uciążliwy ślad. Spróbuję znależć kogoś od homeopatii...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
equitana
Moderator


Dołączył: 15 Lut 2007
Posty: 8200
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznań!

PostWysłany: Śro 14:40, 26 Paź 2011
PRZENIESIONY
Śro 18:17, 26 Paź 2011    Temat postu:

Gaja, niektóre psy maja tendencje do takich odczynów po zastrzykach. Moja Hesia często tez ma takie "bulwy", ostatnio po Theranecronie miała. W takich sytuacjach przez kilka-kilkanaście dni wcieram w takie miejsce maść homeopatyczną TRAUMEEL, długo, długo, rozmasowując "bulwe". Oprócz Traumeelu można używać Mobilatu, np zamiennie.. Nie martw się,że na poczatku nie widać efektu,ale jak paskudztwo zacznie się zmniejszac, to potem idzie już z górki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
equitana
Moderator


Dołączył: 15 Lut 2007
Posty: 8200
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznań!

PostWysłany: Śro 15:38, 26 Paź 2011
PRZENIESIONY
Śro 18:18, 26 Paź 2011    Temat postu:

Aaa...zapomniałam - jako temat wpisz np : Odczyn po zastrzyku..wtedy będzie wiadomo, w czym problem.A tak, -koło ratunkowe Ci rzucą, skoro ratunku wołasz Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Talviszon
Administrator


Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 4153
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: spod Wrocławia

PostWysłany: Śro 15:40, 26 Paź 2011
PRZENIESIONY
Śro 18:18, 26 Paź 2011    Temat postu:

Gaja zmień temat wątku, aby w jego tytule zawarte było to, co jest problemem Wink Jeśli nie dasz sobie rady, to ja to później zrobię za Ciebie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zadziorny
Administrator


Dołączył: 14 Lut 2007
Posty: 39629
Przeczytał: 9 tematów

Skąd: Rybnik

PostWysłany: Śro 18:07, 26 Paź 2011
PRZENIESIONY
Śro 18:18, 26 Paź 2011    Temat postu:

Już zmieniłem tytuł Cool
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Terierkowo Strona Główna -> Weterynaria Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
Appalachia Theme © 2002 Droshi's Island